4. juli 2017

Work Out Gear






Jeg er vild med trænings tøj, og syntes det var på tide at jeg fik noget nyt. Så jeg har købt lidt til mig selv. Endda handsker, og jeg er altså ikke lige typen der er vild med handsker. Jeg syntes bare det har været spild, men efter jeg er begyndt på eksplosiv træning, er det blevet nødvendig. Og det er okay indtil videre, skal lige vene mig til det. Og eller syntes jeg bare at tøjet fra H&M er som fint. I ved nok efterhånden, at det er dem der laver mit favorit træningstøj.

Translation// I'm crazy about training clothes and I thought it was time for me to get something new. So I bought a little something for myself. Even gloves and I'm not the kind of person that wears gloves. I just think, it unnecessary, but after I started on explosive training it has become necessary. And they are okay so far, I'll just have to get used to wearing them. And the clothes are just so beautiful; it’s from H&M. You guys probably know that it's one of my favorite brand when it comes to workout clothes.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...