26. juli 2017

Zara Sale Haul







Alle ved vist snart at jeg er vild med Zara, og udsalget her til sommer var ret godt, der var en del af de ting jeg gerne ville have haft men ikke havde fået købt. Eller som jeg havde syntes var for dyre til fuld pris, så som skind jakken. Og jeg elsker den, nu kan jeg udleve mine KPop fantasier, helt fantastisk. Og sweatshirten er bare så flot, så er så glad for den også var der. Jeg er vilde med Zara jeans, de sidde helt vild godt så jeg snuppede de to par her, og det ene par minder mig og et par mor jeans for de tidlige 90’er og de er fantastiske.

Har du købt noget i udsalget?

Translation// Everyone know I'm crazy about Zara by now, and the sale this summer was pretty good, there was a good amount of the things, I wanted but never bought. Or the things I thought were too expensive at full price, such as the leather jacket. And I love it, now I can live out my KPop dreams, amazing. And the sweatshirt is just so amazing, so happy it was there. I love Zara jeans, they are so comfy and fit perfectly, so I snatched up these two pairs and one pair reminds me, of a pair of mum jeans, for the early 90's, and they are amazing.

Have you bought anything in the sale?




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...