30. oktober 2017

Makeup Monday : Estee Lauder Haul








Havde brug for en ny ansigts skrub, og efter som jeg bruger en masse andre produkter fra Estee Lauder, tænkte jeg at det her skulle erstatte den jeg havde fra Biotherm. Og jeg har brugt den nogle gange nu, og er virkelig tilfreds med den. og har også skiftet, min øjenbryns gel fra Tromborg ud, med en fra Estee Lauder, for di den har en lille fin børste, hvilket jeg syntes den anden manglede. Og den dag jeg købte de to ting fik man tilfældigvis en makeup taske med i købet, med nogle små produkter i, og jeg er faktisk blevet ret glad for øjenskyggen. Syntes de er ret fine til hverdag.

Translation// Needed a new face scrub, and I have used it a few times, and I really like it. I use to use one from Biotherm. And I have also changed my eyebrow gel from a Tromborg one, to the Estee Lauder one, because it has a small fine brush, which I thought the other one was missing. And on the day I bought the two things, you got a makeup bag, with some small items in if you bought some Estee Lauder products, and I've actually been using, the eye shadows. They are pretty good for everyday.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...