27. oktober 2017

Training : New Workout Gear






Trænings tøj fra mit favorit mærke, H&M. er vild med farverne. Det er uden tvivl mine favorit farver, de mærke grønne og blå og den helt dybe røde farve. Er helt vilde med dem. Og overvejer som altid, når jeg bliver vild med noget, om jeg har have et par ekstra i samme farve, bare fordi jeg ved jeg kommer til at bruge det helt vildt meget.

Translation// Training Gear from my favorite brand, H&M. I love the colors. It’s undoubtedly my favorite colors, the deep green and blue and the very deep rich red color. I’m totally crazy about them. And, as always, I’m considering getting an extra pair, in the same color, just because I know I'm going to use it a lot.


FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...