13. oktober 2017

Training : My Faverite "Tools"




Træning har længe været en forholdsvis stor del af min hverdag, men det bliver en større og større del. Fordi jeg interessere mig mere og mere for det, og gerne vil lære mere og blive bedre. Og efter som jeg allerede deler mine Hauls når det kommer til træningstøj her på bloggen, tænkte jeg at jeg ville prøve at dele lidt mere med jer.

Nogle af mine absolutte favoritter, og uundværlige redskaber i min træning, er min elastik. Faktisk har jeg 3 forskellige typer. Men den her, har været den største og bedste del af træningen, når det kommer til træning af mine knæ. Jeg er nemlig ved at genoptræne knæ Hvis du vil vide mere. Så tjek min Instagram HER

Bolden er fantastisk til ømme muskler, og er lige skridtet op efter en Foam roll. Og jeg bruger den igen til genoptræning af mine knæ, men nu mest til ømme muskler, total uundværlig, når man træner meget.

Translation// Training has been a relatively large part of my life for a long time, but it get bigger and bigger. Because I'm more interested, and want to learn more and get better. And since I already share my Hauls, with you guys, when it comes to training gear here on the blog, I thought I'd try to share a little more with you guys.

Some of my absolute favorite tools, in my workout, are my elastic band. In fact, I have 3 different types. But this one has been the biggest and best part of the training, when it comes to training of my knees. I'm currently rebuilding my knee, if you want to know more. Go check out my Instagram HERE.

The ball is great for sore muscles, and just a step up from a Foam roll. And I use it again for rehabilitation of my knees, but now mostly for sore muscles, totally necessary when you exercising a lot.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...