23. februar 2018

Fitness FIX




I år kunne jeg godt tænke mig at skrive mere om min træning, og gøre det til en del af min blog. For det er en virkelig stor del af min hverdag. Hvis det er noget der interesser dig. Er du altid velkommen til at følge mig på Instagram der deler jeg min Fitness Rejse hver dag. Men her er nogle af mine øjeblikke.

Jeg er vild med core træning og har altid været det både ryg of mave, og hvis i ønsker det, vil jeg gerne dele mine favorit øvelser med jer.

Translation// This year I would like to write more about my Training and make it part of my blog. Because it's a really big part, of my everyday life. If it’s something that interests you, you are always welcome to follow me on Instagram; I share my Fitness journey, on there, every day. But here are some of, my "favorite" moments.

I'm crazy about core training and have always been.  Back and abs are som of my favorite, and if you want some of my favorite exercises, I would love to share them with you. Just let me know.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...