8. februar 2018

Home Decor Haul : Hay





Det er ingen hemmelighed at jeg er vild med HAY og da jeg skulle finde nogle pæne mapper, i slutningen af året til at sautere mine personlige papirer var det det første sted jeg gik hen, og syntes uden tvivl at de her er mega fine. Og så passer de ind i min indretning i farven. Så det vil ikke gøre noget hvis de på et tidspunkt skal stå fremme.

Maskerne var ikke ligefrem et nødvendigt køb, men de var bare mega fed, og blev nød til at eje dem. Så de kom med hjem. Og hænger nu i mit soveværelse.

Translation// It's no secret that I'm crazy about HAY and when I had to find some nice folders, at the end of the year for my personal papers, the first place I went to was HAY. They fit into my décor very nice, because of the color.

The masks were not a necessary purchace, but they are just cool, and I just had to own them. So they came home with me. And are now hanging in my bedroom.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...