5. februar 2018

Makeup Monday : Estèe Lauder












Jeg fik den her Esteé Lauder Kuffert af min søster i julegave. Fordi jeg ønskede mig den serum der er i kufferten. Der er en masse andre gode ting i kufferterne også, men det var primær på grund af den at jeg fik den.  Jeg er generelt vild med Esteè Lauder produkter og det gæler også deres make-up som jeg også bruger en del af i forvejen, så jeg syntes ikke at der er noget af det det skuffer i den her kuffert. Og man har selvfølgelig fået en masse ting for sine penge, da det var en gave æske.

Translation// I got this Esteé Lauder suitcase from my sister for Christmas. Because I wanted the serum, that’s in the suitcase. There are a lot of other good things, in the suitcases too, but it was primarily because of the fact that I got it. I'm generally crazy about Esteè Lauder products, and I also wear a lot of their makeup , so I don't think there's any of the products that disappointing in this suitcase. And of course you've got a lot of things for your money, because it was a gift set.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...