27. august 2013

August Fashion Haul





Jeg har ikke handlet så meget I butikker I denne måned, men jeg syntes dog at jeg har fundet et par gode ting.  Jeg elsker sorte bodycon kjoler, og jeg har ikke en midi kjole, derfor syntes jeg at den her var en god tilføjelse til min garderobe. Man kan style bodycon kjoler på så mange måder, og det er derfor jeg elsker dem, derfor ved jeg også at jeg får den her brugt rigtig meget. Jeg er blevet vil med hvid på det sidste, så derfor syntes jeg at denne strik, ville passe perfekt ind i min garderobe. Det er et plus at den ikke er tyk, da jeg ikke er for vild med tyk strik. Vesten er super blød, så jeg ved at jeg kommer til at bo i den dette efterår.

Translation//
I haven’t been shopping that much in the stores this month, but I got a couple of really good things. I got a black bodycon midi dress, I love my black bodycon dresses, and I don’t have one in this length, so I thought that it would be a good addition to my closet. And a black dress can be styled in so many ways, that’s why I love them. I also got a thin white knit, I don’t have any white sweaters, and I recently just started loveing white. And it will go nicely with everything in my wardrobe. The grey waistcoat, is so so soft, I just love it. I’m properly going to live in it this fall.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...