25. august 2013

My August WEB Haul

 
 
 
 
 

 
I denne måned har jeg handlet lidt på nettet, jeg fandt lidt fristelser på Missguided.co.uk og på nelly.com. For noget tid siden blev jeg forelsket i de koral farvede stiletter, syntes bare at farven er så flot, men jeg var i tvivl om jeg ville få dem brugt. Men så blev de sat ned, så jeg tog chancen, og jeg er vilde med dem. Der udover købte jeg selvfølgelig de to kjoler, man kan ikke få for mange basic kjoler. Og det er noget af det Missguided er virkelig gode til, plus at de er virkelig billige.
På nelly.com faldt jeg for støvlerne, syntes de er super fede, så blev nød til at købe dem. Nederdelen har jeg kigget på i butikkerne, men vist ikke hvilken farve jeg gerne ville have, så nu bestemte jeg min endelig for grå, bare for at prøve noget anden ind alt det sorte.
Translation//
This month I have been shopping online a bit, and Missguided.co.uk and nelly.com always tempts me. From Missguided I got two basic dresses, I love Missguided’s dresses. The shoes, I just fell in love with the color, I didn’t know if I would get a lot of use out of them, but then  they went on sale, and I just had to get them, and I’m so happy that I did, because I love them.
 
I also bought a pair of boots on Nelly.com, I just fell in love with them, so I had to have them. I have been eying the skirt for some time, but I didn’t know what color to get, but I finely decided, and I got the grey one, just to mix it op, and not always go with the black.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...