12. august 2013

My Favorite Make-Up






 
Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med min eksamen, så jeg er snart færdig om Fashion designer, jeg glæder mig vildt meget til jeg er færdig. Jeg er i starten af min eksamen, hvilket betyder at jeg klipper og klister, maler og tegner, så derfor er mit tøj ikke vildt spændende for tiden, ja jeg har det med at få lim og maling på over alt.
Jeg bruger der imod lidt tid hver dag på at prøve nye teknikker, eller looks med mit make-up. Så det er første indlæg på bloggen dedikeret til. Jeg er altid på jagt efter nye produkter, da kan gøre underværker, jeg har fundet et ar af den frem i dag.

Translation//
I am currently in the beginning stages of my exams, I'm almost done as a Fashion designer, jaii. I just started my exam, which means that, I cut stuff and glue stuff, and I paint and draw, so the clothes I’m wearing are not really exciting at the moment, because I always get glue and paint everywhere.
I’m trying out new techniques or new look with my make-up every day. So the first post on the blog is dedicated to, beauty. I am always on the hunt for new products that can do wonders, I found my favorites, and I want to share them with you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...