30. august 2013

August Favorites




 
 
 




Disse ni ting er mine august favoritter, det er de ting jeg har brugt mest i denne måned. Det er en blanding af mode og produkter. I august har jeg brugt mine midi nederdele meget, jeg er vilde med dem, og de er nemme at style. Derud over har jeg brugt mine H&M sandaler meget, når det har været varmt, og når vejret har været til det, har jeg brugt mine Zara wedges. Jeg har købt min Aco moisturiser, i denne måned, jeg har brugt den hver dag lige siden, det holde urenheder væk, hvilket har været nødvendigt med min nye madplan, da kroppen renser alle urenheder ud. Jeg her brugt Maybelline øjnskyggerne næsten hver dag, kombineret på forskellige måder, jeg bruger også E.L. F børsterne hverdag, de er super bløde, og giver en fejlfri look. Øreringene har jeg haft i næsten hele måneden, og armbåndet har jeg brugt når jeg ikke havde lyst til at have mit ur på.

Translation//

These things are my August favorites. I have been using my midi skirts a lot, they are so easy to style, and I just love wearing them, they are very comfy. When the weather has been hot, I have been wearing my H&M sandals, and when the weather hasn’t been crazy hot, I have been wearing my Zara wedges. I bought the Aco moisturiser this month, and I have been using it every day, to keep my skin clear, I’ve been needing it, because I’ve changed my diet, and all of the toxins is leaving the body, and I just don’t want to break out. I use mu E.L.F brushes every day, they are super soft and give at flawless finish. The Maybelline eye shadows are amazing, and I just love the colors, so I have been using them almost every day, combining them in different ways. I have also been wearing the earrings every day, and the days I haven’t been wearing my watch, I have been wearing my white and rose gold bracelet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...