25. november 2013

Office Decor







Som jeg nævnte i dette tidligere indlæg, var et af mine projekter, at mit kontor skulle laves om. Og det har enlig ikke taget så lang tid, det der har taget længst tid er at sortere alle mine skole ting, og få smidt det ud, som der ikke er grund til jeg beholder. Enlig er jeg ikke så vild med at dele mit rod med jer, men hvis jeg nu skal vise det færdige resultat med jer, så burde jeg også vise jer hvordan det så ud før. Så her er mit mega rodet kontor.  Billederne er taget mens jeg stadig arbejdede på min eksamen, så det er ekstra rodet. Jeg brugte det aldrig fordi det bare ikke helt var som jeg ønskede det, så det var mest til opbevaring af ting.

Translation// As I mentioned in this previous blog post, one of my projects, is the makeover of my office. I'm not crazy about sharing my mess with you.  But I really want to show you, my new office, so I should probably show you what it looked like before I started. So here is my messy office.  I never used my office before, because it just wasn’t quite the way I wanted it, so I mostly used it for storing things.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...