26. november 2013

Are you ready??


 
Er du klar til det kolde vejr?? Det er her allerede nu, men det bliver kun værre.  Jeg har fundet mine ting frem fra sidste år, men jeg har også været på nettet og kigget efter nye ting. Så hvis i mangler noget i jeres efterårs/vinter garderobe, håber jeg i fandt inspiration her. Jeg elsker det kolde vejr, og derfor kan jeg også godt lide at have forskellige accessories at vælge imellem, alt efter hvilket humør jeg er i.
Translation// Are you ready for the cold weather?? It’s already here, and it’s only getting worse. I found my stuff from last year, because I already need it, but I really want some new stuff, so I have been looking online. If you need something for your wardrobe, I hope that this can inspire you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...