17. november 2013

Christmas Dresses


Jeg er ikke typen der køber en kjole eller et fin sæt tøj til juleaften, jeg tror at det er fordi at jeg ikke har gået særlig meget op i julen, de sidste mange år. Eller i det hele taget bare at fejre jul, jeg har heller ikke gjort noget særlig ud af min fødselsdag, som også er i december, eller nytår. Men i år har jeg lyst til at gøre noget særligt ud af det, så jeg kigger på fine kjoler. Jeg har fundet et par stykker som jeg syntes er interessant, jeg ved ikke i nu om jeg køber en fin kjole, det må tiden vise. Men måske kan det inspirere jer, hvis i leder efter en fin kjole her til jul.

Translation// I’m not the type to buy a really nice dress for Christmas; I think it’s because I don’t really think that it’s a big deal. For a couple of years I haven’t really “celebrated “my birthday, Christmas or new year. I do celebrate my birthday with my mom, dad, sister and husband. But that’s it. And for New Year I just celebrate with my husband. And for Christmas I do celebrate, the way we always have, in our family, but I just don’t get all dressed up, or get into the Christmas spirit. But this year I really want too, so I’m looking at beautiful dresses. I don’t know if I’m going to get one yet, we will have to wait and see.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...