6. november 2013

The Right Studded Jacket






Jeg er vild med nitter, og jeg er endnu mere vild med nittede læder jakker.  Jeg har i flere år ønsket mig et super fed læder jakke med nitter, ikke fordi jeg ikke har ”læder” jakker med nitter, men jeg vil virkelig gerne have en som har virkelig mange nitter. Problemet er at de er utrolig dyre, og nu har jeg snart været på SU i 5+ år sammenlagt, så det er ikke lige frem fordi jeg har penge til en virkelig dyr jakke.  Men jeg kan altid drømme.

Translation// I love everything with studs, especially studded leather jackets. I have wanted one for years, but they are just really expensive. I have “leather” jackets with studs, but I certainly dream about one with studs all over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...