5. februar 2015

Fashion Thursday : Long Coats




Er der andre der er vilde med lange jakker for tiden, jeg er vilde med lange jakker. Og syntes at det ser super lækkert ud når de er stylet rigtigt. Disse jakker er dem jeg selv godt kunne tænke mig for tiden, jeg er dog ret sikker på at jeg ikke kan bære en lang jakke uden at det ser helt forkert ud. Jeg tror måske bare at jeg har lidt for korte ben, til at have en jakke på der, går under knæet. Men derfor kan man jo godt drømme om lange jakker, og længere ben.

Translation// Are there any of you guys, that are in love with long coats. I love long coats, and I think that it looks super gorgeous when they are styled right. These jackets are the ones I would like to wear at the moment; however, I'm pretty sure that I can’t pull of a long coat, without looking all wrong. I think that I might just have too short legs, to wear a coat that hits below the knee. But that doesn't mean that I’m going to stop dreaming about long coats or longer legs.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...