23. februar 2015

Makeup Monday : Yves Rocher



Jeg er kæmpe fan af denne shower gel, desværre er den jeg har udsolgt, men denne her minder utrolig meget om, og så har den sammen duft, og jeg må indrømme at duften nok er grunden til at jeg er så stor fan af den. Den dufter virkelig lækker, normalt er jeg ikke til ting der dufter af bær, da jeg ofte syntes at det bliver for sødt og kraftigt i længden. Men er fan af denne duft, den holder længe på huden, men det er ikke på nogen måde en kvalmende duft. Helt sikker værd at tjekke ud.

Translation// I'm a huge fan of this shower gel, unfortunately it's sold out, but this one has the same fragrance, and I must admit that the smell is probably why I'm such a big fan of it. It smells really nice; normally I'm not a fan of products that smells of berries, I often find them too sweet and heavy in the scent. But I’m a fan of this fragrance, it lasts for a long time on the skin, but it's in no way a sickening sent. It's definitely worth checking out


Denne håndcreme er igen helt fantastisk, det er nok min absolutte favorit, af alle produkterne. Igen er den desværre udsolgt, men du kan finde den her i en anden duft. Jeg syntes faktisk det er en rigtig lækker håndcreme, den giver dejlig bløde hænder, og duften holder længe. Men der er som shower gelen, ikke en kvalmende duft. Uden tvivl det bedste produkt i denne omgang.


Translation// This hand cream is again absolutely fantastic, it's probably my absolute favorite of all the products. Again it’s unfortunately sold out, but you can find it here, in another scent. I actually think it’s a really nice hand cream; it gives you really soft hands, and it smells amazing for a long time. Without a doubt the best product in this hauls.


Øjenskyggen er super lækker at arbejde med, det er en løs øjenskygge, men den drysser ikke, hvilket er virkelig lækker. Jeg har brugt den til at skabe dette hverdags look med, og den kan uden tvivl bruges både til hverdags looks, og mere dramatiske looks. Øjenskyggen funger bedst med en tæt flad børste, det gør påføringen lettere. Jeg kan uden tvivl anbefale dette produkt, jeg er ret imponeret over den lækre tekstur.


Translation// This Eye shadow is really easy to work with, it’s a loose eye shadow, but it doesn't have any fall outs, which is really good. I have used it to create this casual everyday eye look, and it can certainly be used for both everyday looks, and more dramatic looks. The eye Shadow apply best with a flat brush, it makes the application easier. I can certainly recommend this product; I am quite impressed with the soft texture.


Lip gloss har aldrig rigtig været mig, jeg kan bare ikke rigtig affinde mig med at have ”klisteret” produkter på læberne, men jeg må sige at denne lip gloss ikke er helt so slem som andre produkter jeg har prøvet. Denne farve er super fin til brug oven på mange forskellige farver af læbestift, for at give et mere interessant look.


Translation// Lip gloss has never really been my thing; I just can’t really come to terms with having a ”very sticky" products on the lips. But I must say that this lip gloss isn't that bad, it’s better than other products I have tested. This color is super easy to use, and you can use it on top of a lot of different colored lipsticks, in order to create a more interesting look.


Jeg har allerede skrevet et par indlæg om denne neglelak på bloggen, du kan finde et af dem her. Jeg er vild med børsten i denne lak, den er lang og tynd hvilket gør påføringen utrolig let, samtidig er selve forlen super lækker. Det er let at påføre flere lag, uden at det begynder at se grimt ud. Den holder som mange andre laker jeg har, den har ikke en meget lang holdbarhed, men den flager heller ikke af hurtigt. Jeg kan virkelig godt lide at arbejde med dette produkt, og se er farven virkelig flot, og kraftig. Der er også et stort udvalg i farver, jeg syntes helt sikkert de er værd at tjekke ud.


Translation// I have already written a few posts about this nail polish, you can find one ofthem here. I love the brush, it’s long and thin, which makes the application incredibly easy. It’s easy to apply multiple coats without it starting to look ugly. The lasting of this polish, is like most of my other polishes, I last for a while, but not super long, but it doesn't flake that quickly. I really enjoy working with this product, and the color is really nice and pigmented. There is a large selection of colors; I think that you should check them out.






FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


1 kommentar:

  1. Åh, blackberries produkterne dufter så skønt!
    Det er så ærgerligt, at meget af det er udsolgt. <3

    http://satinawandel.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...