9. februar 2015

Makeup Monday : Yves Rocher







Dagens indlæg er et hurtig et, det er nemlig en lille ”haul”. Jeg modtog disse vare fra Yves Rocher i januar, jeg er nemlig så heldig at jeg er blevet en del af deres testteam. Jeg har testet det hele allerede, og der skal nok komme uddybende indlæg på bloggen inden længe.  Men i dag får i lige et samlet indlæg med billeder af varene.

På mandag har jeg et makeup look til jer, hvor jeg har brugt den flotte guld øjenskygge. Jeg kan allerede røbe, at jeg er kæmpe fan af brombær nu, hvilket jeg aldrig havde troet jeg skulle sige. Men er kæmpe fan af den helt fantastiske duft.

Translation// Today's post is a quick one; it is a small "haul". I received these products from Yves Rocher in January. I’m very lucky; I have been picked to be a part of their test team. I have tested all of the products already, and there will be reviews on all of the things on the blog soon.

On Monday I have a makeup look for you guys, where I used the stunning gold eyeshadow. I can already tell you guys that I'm a massive fan of blackberry now, which I never thought I would say. But I’m a huge fan of the amazing fragrance.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER





1 kommentar:

  1. Uha, lækre sager! :D

    Kig gerne forbi min blog:
    http://dreamydelights.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...