16. februar 2015

Makeup Monday : Everyday Gold






Denne uges makeup look, er mit bud på hvordan man kan bruge guld til hverdag.  Jeg har brugt denne Yves Rocher øjenskygge, jeg fik den tilsendt i januar, da jeg er en del af deres test team, og siden da har jeg gået og leget med tanken om at lave et hverdags look, hvor den kunne indgå. Og syntes selv at resultatet er blevet rigtig fint og passende til hverdag, selvom det er guld. Du kan findeøjenskyggen her, hvis du kunne være interesseret i den.

Det er en super god øjenskygge, den er nem at arbejde med, og den drysser ikke, selvom det er en løs øjenskygge. Den kan, som jeg har i dette look, gøres sart i farven, og det er uden tvivl min favorit metode at bruge den på. Jeg har endnu ikke prøvet at lave looks, hvor at jeg ønsker at guld øjenskyggen virkelig skal stå frem, men tror bestemt ikke at det er et problem at opnå det look, muligvis ved hjælp af en fugtig børste.


Translation// This week's makeup look, is my take on how to use gold for an everyday look. I have used this Yves Rocher eye shadow, I got it in January, because I’m a part of their test team, and since then, I have played with the idea of making a casual look, where it could be included. I really like the result, its suitable enough for everyday, even though it’s gold. You can find the eyeshadow here, if you are interested.

It's a super good eye shadow; it is easy to work with. It doesn't have any fall outs, although it’s a loose eyeshadow. Haven’t yet tried to make a look, where I go for a really intense color, because I really like the soft gold look. But I certainly don't think that it is a problem to achieve a look, with an intense gold color.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



Sponsored Blog Post.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...