2. september 2015

Wanted Wednesday : Fall Fashion Love


1 Sweater// 2 Watch // 3 T-shirt // 4 Boots // 5 Bag // 6 Skirt // 7 Headphones // 8Jacket

Det er lidt over en uge siden jeg har blogget, der er bare sket så mange ting, at jeg ikke har syntes at tiden har været til det. Men nu er jeg tilbage, og i dag ville jeg dele mine nuværende efterårs ønsker med jer, jeg ønsker mig flere farver til garderoben, hvilket er ret nyt for mig, men trænger bare til lidt farve. Og så drømmer jeg om nye høretelefoner og nyt ur.


Translation// It’s been over a week, since I blogged, I have just been so busy. But now I'm back, and today I wanted to share my current autumn wishes with you guys, I really want more color in my wardrobe, which is quite new for me, but I just need a little color in my life. And I’m dream about new headphones and a new watch.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...