11. marts 2016

Fashion Friday : Everyday Luxury






Jeg er ret så vild med min nye pung, jeg har længe ledt efter en lille pung, og da jeg så den her vidste jeg at det skulle være den. Da jeg så at den kom på udsalg her i januar, slog jeg til og købte den, og jeg elsker den. Jeg syntes virkelig at den er flot.

Translation// I'm quite fond of my new purse, I have been looking for a small purse for a long time, and when I saw this one, I knew that it was the one I had to have. When it went on sale in January, I just had to buy it, and I love it. I think really it's so cool.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...