4. marts 2016

Fashion Friday : New In Bag






Lige et hurtigt lille indlæg til jer i dag, for noget tid siden lavede jeg et Real Vs. Steal indlæg her på bloggen, hvor jeg viste denne taske. Og jeg har selvfølgelig selv købt den, og jeg er faktisk ret vild med det, det er enlig ret langt fra de ting jeg normalt ville købe men, kan virkelig godt lide den, og syntes den er rigtig fin, og så har den en flot grå farve, hvilket enlig var det jeg gerne ville have, for at prøve noget andet end altid at have en sort taske.

Translation// Just a quick little post for you guys today, some time ago I made a RealVs. Steal post here on the blog, where I showed this bag. And of course I bought it, and I'm actually quite crazy about it, its normally not really the kind of bag I would go for, but I really like it. It’s really nice, and it has a nice gray color, which was what I wanted, I wanted to try something different than always having a black bag.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...