7. marts 2016

Makeup Monday : New Brush





Jeg bestilte denne børste på E bay for noget tid siden efterhånden, og var ret interesseret I at se hvordan kvaliteten var, men jeg syntes faktisk at den fungere rigtig godt. Hvis du er interesseret i den, kan du finde den HER. Den kom også forholdsvis hurtigt efter at jeg havde bestilt den, jeg tror at der gik ca. 10 dage.

Kvaliteten er ret god, og den fungere rigtig godt til contouring af kindben, hvilket er det jeg købte den til.

Translation// I ordered this brush on E Bay some time ago now, and was quite interested in seeing how the quality was, but I actually think that it works really well. If you are interested in it, you can find it HERE. It also came fairly quickly after I ordered it, I think it was here 10 days later.

The quality is quite good and it works really well for contouring of the cheekbones, which is what I bought it for.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...