31. marts 2016

March Favorites '16










Disse ting er de ting jeg har været glades for I marts, jeg tror at jeg har snakket om de fleste af den på bloggen før. Har bland andet lavet et indlæg, om negle lakken HER, og har også skrevet indlæg om coveret HER.

Jeg er blevet virkelig glad for mine trænings bukser med prikker, jeg ved ikke helt hvorfor, for normalt er jeg ikke til træningstøj med den farve, men kunne bare ikke stå for dem her. Der ud over er vejret blevet bedre, så jeg har fået brugt mine solbriller en hel del i denne månede, hvilket er virkelig dejligt.

Øjencremen bruger jeg om morgenen, før jeg tager makeup på, og den er rigtig god, og kan godt lide den lette konsistens og at den ikke dufter af noget.

Translation// These things are the things I've been loving in March; I think that I've talked about most of these things on the blog before. I have made a blog post about the nail polish HERE, and also a post about the cover HERE.

I really love these workout pants with dots, I don’t know why, because usually ,I'm not into workout gear with color, but just had to have these. The weather been better, so I've gotten a lot of use out of my sunglasses this month, which is really nice.


I use the eye cream,  in the morning, before I put on my makeup, and it’s really good, and I like that the texture is light and doesn't smell like anything.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...