26. januar 2017

Fashion & Style Inspiration







Købte den her bog da jeg var i Oslo i december, og den er simpel hen så inspirerende. Jeg er vild med den. Den er af Todd Selby, og hedder Fashionable Selby. Og det er en masse designere der viser deres skitser osv. frem. Jeg kan ikke stoppe med at bladre i den, ville ønske jeg havde et arbejde værelse hvor jeg havde plads til alle mine projekter, så de ikke skulle pakkes væk hele tiden.

Translation// Bought this book when I was in Oslo in December, and it’s simply so inspiring. I love this book. It’s by Todd Selby, and it’s called Fashionable Selby. And it's a lot of designers showing their sketches and etc. off. I can’t stop looking through it, I wish I had a work room, where I could have all off my projects, so that I didn’t have to pack them away all the time.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...