15. juni 2017

Home Decor Inspiration










Jeg nævnte det i et tidligere indlæg, og det gælder stadig, jeg er vild med mørkegrøn. Og den her lejlighed er super lækker. Det mørkegrønne er nede på et plan hvor jeg kan være med, sofaen er fantastisk og væggene i soveværelset er også virkelig flotte. Og hoved gavlen på sengen er det mest fantastiske jeg længe har set. Fuldstændig fantastisk. Den vil jeg også have.
 
Translation// I mentioned it in a previous post, and it still applies, I'm crazy about dark green. And this apartment is so beautiful. The dark green is down on a level where I can join, the sofa is amazing and the walls in the bedroom are also really nice. And the headboard of the bed, is the most amazing thing, I have seen in a long time. Totally amazing, I want that.

FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...