8. juni 2017

Home Decor Inspiration









Jeg er vild med de rå murestens væge i denne bolig, med de ved i nok snart efterhånden. Der ud over er jeg fuldstændig vild med kontoret, og drømmer om en gang igen at få plads til et kontor, eller i hvert fald en arbejdsplads, hvor jeg kan sidde og arbejde ordentlig med mine ting, så jeg ikke skal slæbe det til og fra spisebordet hele tiden.

Translation// I'm crazy about the raw brick walls in this house, as you guys probably know now. In addition, I'm totally crazy about the office and I’m dreaming about getting an office or at least a workplace where I can sit and work properly with my stuff, so I do not have to drag it to and from the dining room table all the time.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...