19. juni 2017

Make-up Monday: Mac Haul






Det er efterhånden længe siden jeg har skrevet noget om makeup. Men bestilte et par ting fra MAC, for lidt siden da jeg manglede mine øjne cream og min concealer. Og så tænkte jeg at det var på tide at prøve at deres løse set powder, jeg plejer at brude den i fast form, og den er jeg glad for. Men nogle gange skal man prøve noget nyt.  Og så fik man et par prøver med i bestillingen da man bestilte denne gang, ikke fordi der er så meget jeg syntes der er interessant ud over Strobe cremen.

Translation// It's been a long time since I've written something about makeup. But I ordered a couple of things from MAC, a while ago; I was out of my eye cream and my concealer. And then I thought it was time to try their loose-set powder, I usually use the pressed one, and I like that one. But sometimes you have to try something new. And then you got a couple of samples in the order, not because there is so much I think is interesting, besides the Strobe Cream.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...