22. juni 2017

Home Decor Inspiration







Jeg er vild med selve lejligheden, men møblerne er ikke helt min stil, de ville ikke få lov til at blive hjemme hos mig. Men eller syntes jeg at det er en charmerende lejlighed, og ville da ønske at min loftlejlighed så mere ud som denne, for syntes det er så flot med de synlige bjælker.

Translation// I'm crazy about the apartment itself, but the furniture is not quite my style, they would not be allowed to stay with me. But I think the apartment is charming, and I wish that my loft apartment looked more like this one, because I love the look of visible beams.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...