3. december 2013

ASOS Haul




I november bestilte jeg et par ting hos ASOS, jeg ville gerne have en fin nederdel eller kjole til enten min fødselsdag eller til jul. Jeg har kigget på kjolen nogle gange, og denne gang bestilte jeg den så, da den var sat ned. Det samme gælder halskæden, den var utrolig dyr, men var sat kraftig ned, så bestemte mig for at købe dem. Den er lidt voldsom, men tror at den kan være fantastisk flot sammen med en helt sort kjole, eller top. Nederdelen var også sat ned, og syntes at den kunne være rigtig fin her til jul, det er enlig ikke noget jeg normalt vil gå efter, men syntes den er ret fin.

Translation// In the end of November, I ordered these things from ASOS, I got all of the things on sale. I have been looking at the dress for a while, and I decided to get it. The necklace has been really expensive, but it was really cheap now, so I just had to get it. I think it will be perfect with a black dress or a black t-shirt. The skirt is just perfect for Christmas, and I’m thinking I might wear it for Christmas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...