14. april 2015

Home Decor Inspiration





Har lidt bolig inspiration til jer i dag, jeg er virkelig vild med grå, og vil gerne selv have mere grå ind i mit hjem. Derud over er jeg vild med køkkenet, jeg ville virkelig ønske at det var mit køkken. Måske kan jeg få sådan et køkken en dag. Syntes at det rå køkken og de mange grå farver er super flotte sammen.


Translation// Have a little home decor inspiration for you guys today, I am really in love with gray, and I would like to have more gray into my home. In addition, I love the kitchen; I really wish it was my kitchen. Maybe I can get such a kitchen one day. The mix between the raw kitchen and the gray colors are super nice together.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...