6. april 2015

Makeup Monday : Yves Rocher









Eyeliner i grøn og sort, jeg blev virkelig overrasket over hvor godt jeg kan lide dem her, jeg har aldrig brugt en eyeliner som denne før. Jeg er vild med at brugde den sorte til dagligt, som en sart tynd streg på øjenlåget, for at få øjenvipperne til at se mere fyldige ud. Jeg er en ligge smugle ked af at den grønne ikke er helt så grøn i farven som jeg havde håbet, den har en flot farve det er slet ikke det, men ville personligt gerne have haft en farve der var endnu mere intens. Der er flere rigtig flotte farver til rådighed på hjemme siden, så syntes bestemt at du skal tjekke dem ud, de er uden tvivl pengene værd. De er bløde og lækre at påføre og holdbarheden er super go.

Repair Lotion har virkelig været en favorit siden jeg modtog den, den dufter rigtig dejligt, og den er tyk og giver huden en masse fugt, uden at huden bliver klisteret, den trækker sig hurtig inde I huden, og giver et dejligt blød resultat.

Lip Balm er et super lækker produkt, den er tyk I konsistensen, og kan næsten ikke komme ud af tuben, men det betyder nu ikke at det ikke er et lækkert produkt. Jeg syntes af den fungere fin og den klister ikke hvilket er det vigtigste for mig.

Elixir'en er lidt svær at sige om den helt virket i nu, men den dufter dejligt og den giver huden en flot overflade, og jeg bruger den hver dag så jeg skal nok give jer yderligere besked, når jeg har brugt den I længere tid.

Slimming Key mangler jeg stadig at teste, men det er en intensive 7-dages kur, der går til angreb mod genstridige problemområder, og som skulle give huden en flottere og glattere overflade. Jeg har ikke helt vist hvor jeg skulle bruge den, men jeg vender selvfølgelig tilbage når jeg har testet produktet.

Translation//

The Eyeliner in green and black, I was really surprised by how much I like these; I have never used an eyeliner like this before. I love to the black on my waterline, to get the eyelashes to look fuller. I'm a bit disappointed that the green one isn't more intense in the color, the color is beautiful, but I would have loved it to be a bit greener. There are several colors available on the home page, and I definitely think you have to check them out; they are certainly worth the money. They are soft and creamy to apply and they wear really well.

The Repair Lotion has really been a favorite since I received it, it smells really nice, and it’s thick and gives the skin a lot of moisture, without the skin becoming sticky, the skin becomes nice and soft.

The Lip Balm is a super delicious product, it’s thick and can barely get out of the tube, but it doesn't mean, that it’s a amazing product. I think that it work fine, and the most important to me is that it’s not sticky.

The Elixir smells nice and gives the skin a nice surface, and I use it every day so I'm going to give you guys a more in-depth description, when I have been using it for a longer time, because it’s a bit difficult to say if it works or not yet.

The Slimming Key, I've not tested it yet, but it is an intensive seven-day cure for problem areas, which is going to give the skin a more attractive and smoother surface. I'm not quite sure where I should use it, but I will of course; get back to you when I have been testing the product.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER




Sponsored Post

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...