2. april 2015

March Favorites









Marts måneds favoritter er enlig mest makeup/skønheds favoritter. En Ny favorit som jeg fandt i marts, er denne Infallible foundation fra L’Oreal, og jeg er vild med den, har næsten brugt den hver dag i denne måned. Min Fix & Perfect fra Rimmel er kommet i brug igen, jeg ved ikke hvor stor en forskel den rigtig gør, men har haft lidt tør hud omkring næsen pga., en forkølelse, og her har den hjulpet for at huden bliver pænere med foundation på. Jeg har brugt min Makeup Revolution Fixing sprey, igen ved jeg ikke om min makeup rent faktisk holder længer, men den giver min hud et flot resultat. Jeg har fundet en gammel favorit frem, nemlig min ELF øjenskygge, som har været en favorit længe. Og den sidste skønheds favorit er min Hugo Boss parfume, er vild med duften af den. De to sidste favoritter er dette lys som dufter af vanilje, og min grå beanie fra H&M som, jeg bare elsker at have på.


Translation// March month favorites is mostly makeup/beauty favorites. A new favorite that I found in March is this Infallible foundation from L'Oreal, and I love it, have almost used it, every day this month. I started using my Fix & Perfect from Rimmel again, I do not know how much difference it really makes, but I have had a little dry skin around the nose due to a cold, and here it has helped a bit, by making my skin nicer. I used my Makeup Revolution Fixing spray, again I don't know if it actually keeps my makeup lasting longer, but it gives my skin a great finish. I have found an old favorite again, my ELF eyeshadow, which has been a favorite for a long time. And the last beauty favorite is my Hugo Boss perfume, love the smell of it. The last two favorites is this candle that smells of vanilla and my gray beanie from H&M, that I just love to wear.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...