13. april 2015

Makeup Monday : Skin Care





Jeg har på det sidste købt en del nye rense/ hud produkter, da jeg trængte til at prøve noget nyt. Jeg har hørt en masse gode ting, om disse tre ting, og derfor tænkte jeg at jeg ville teste om det var noget der virkede for mig.

Jeg er vild med alle tre produkter, men det eneste produkt jeg bruger hver dag er Origins Zero Oil, jeg bruger den både morgen og aften, da jeg har det med at fedte lidt i T-zonen. Det er virkelig et produkt jeg vil anbefale hvis du bøvler med lidt fedtet hud.

T-zone cleanseren bruger jeg kun de dage hvor jeg syntes at min hud ikke har det så godt og jeg bruger den primær i T-zonen hvor jeg fedter.

Exfloiateren bruger jeg et par gange om ugen. Den exfoliere nemsom, og den er ikke for skrab til min hud, men jeg kan stadig mærke at den virker.

Translation// Recently I have bought some new skin products, because I needed to try something new. I've heard a lot of good things about these three things, and therefore I thought that I would test them out.

I love all three products, but the only product I use every day is the Origins Zero Oil, I use it both in the morning and in the evening, as I tend to have a bit of oily skin in the T-zone. It’s really a product I would recommend if you have slightly oily skin.

The T-zone cleaner, I only use one the days where I feel like my skin needs it. And I primarily use it in the T-zone where my skin is oily.


The Exfoliate is a product I use, a couple of times a week. It exfoliates, without it being too rough on my skin, but I can still feel that it works.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...