21. april 2015

Home Decor On A Budget




Denne måneds budget venlige bolig ting, er igen meget blandet og uden tema, det er dog ting jeg syntes jeg mangler her hjemme, nemlig opbevarings kasser, plakater og pæne ting til mit køkken. Jeg er faktisk overraskende vild med plakaten, da jeg så den faldt jeg for den, selvom det normalt ikke er noget jeg vil gå efter.


Translation// This month's budget friendly home decor thing, are very mixed and have no theme, it is, however, things I think that I'm missing here at home, namely storage boxes, posters and nice things for my kitchen. I am actually surprised that I’m in love with this poster, because it's not something I normally would go for.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...