31. marts 2017

All about the Flowers





Det er ikke noget nyt at jeg er vild med broderi, med det er måske til dels ved at tage overhånd, jeg ved det ikke helt. Er det? I hvert fald er der et par ting mere her, der har fået lov til at flytte ind hjemme ved mig.  Jeg er vild med toppen, den er faktisk så lang at det næsten kan bruges som kjole. Og skoene er mega fine, har ledt efter de helt rigtig i noget tid nu, og da jeg så dem her, viste jeg det med det samme.

Translation// It’s nothing new that I love embroidery, it might be getting a bit out of hand, I don’t know?. At least, these things got to move in with me. I love the top, it’s actually so long that it could almost  be used as a dress. And the shoes are so cool, I have been looking for a pair like these for some time now, and when I saw them, I knew immediately.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...