14. marts 2017

Home Decor Inspiration











Jeg bor selv oppe under loftet, men desværre, ser min lejlighed ikke sådan her ud. Gid den gjorde, for det ville betyde mere plads og mere lys. Ikke fordi jeg mangler lys. Det er mere pladsen jeg gerne ville have, og de synlige træ bjælker ville bestemt heller ikke skade.  Og så er jeg virkelig vild med det hvide gulv, også selvom det overhovedet ikke er praktisk.

Translation//  I live in a roof apartment, but unfortunately, my apartment don’t look like this. I wish it did, it would mean more space and more light. Not because I lack light. It’s more the space I would love to have, and the visible wooden beams would certainly not hurt. And I really like the white floor, even if it’s not at all practical.



FOLLOW ME ON

_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...