17. marts 2017

Zara Haul : The Perfect Jacket






Da jeg så de to ting fra Zara blev jeg nød til at eje dem. Jeg mangler Sweatshirts, og den her er virkelig flot, den kan give noget helt særligt til et ellers simpelt outfit. Det er ikke fordi jeg manglede læder jakker, men jeg har i over et år virkelig gerne ville have en med frynser, og her er den så, den helt rigtige jakke. Jeg  elsker den.
Translation// When I saw these two things from Zara, I just had to own them. I need Sweatshirts, and this is really nice, it can give something special to an otherwise simple outfit. I don’t really lack leather jackets, but for over a year, I have been looking for one, with fringes, and here it is, the right jacket. I love it.

FOLLOW ME ON

_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...