3. marts 2017

Burgundy and gold








Lige to udsalgs køb, jeg købte i januar, som jeg er blevet mega vilde med. Tasken er Fra By Malene Birger, og jer er vild med farverne, det er faktisk mine to ynglings farver. Og har allerede fået brugt den en masse. Og nøgleringen er fra Day Birger et Mikkelsen, jeg har mine arbejde snøgler i den ene del og mine private nøgler, i den del med kvasterne. Og syntes virkelig den er fin.

Translation// Two SALE purchases, I bought in January. And I have been in love with these since I got them. The bag is from By Malene Birger, and I love the colors, it's actually my two favorite colors. And I have already gotten a lot of used out of it. And the keychain is from Day Birger et Mikkelsen, I have my work keys in one part and my private keys in the part with the tassels. And it’s just a beautiful keyring.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...