8. marts 2017

Wanted Wednesday




Jeg ønsker mig hele tiden en masse ting, men det er I virkeligheden sjældent at jeg køber de ting der er på mine Wanted Wednesday sedler, jeg har til gengæld en anden liste med “øskner”, jeg nogle gange kan strege, en ting eller to af på. Men der kommer flere ting, på listen ind der kommer af, er der andre der har det sådan?

Translation// I have a lot of wishes all the time, but it's rare that I buy the things on my Wanted Wednesday lists, I do have a another list though, where I sometimes can cross a thing or two out. But there are more things going on the list, than there are being crossed off. Are there others who feel  that way?



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...