16. december 2013

B-Day Gifts








Jeg havde fødselsdag den 6.dec. Og jeg har været rigtig heldig at få nogle gode gaver fra min familie og mand. Jeg har fået lidt mere, som jeg ikke har taget billeder af, da det allerede står og pynter i mit hjem. Jeg har fået meget af det jeg ønsker mig i år, hvilket jeg er rigtig glad for. Jeg har fået en fuzzy strik kjole af min mand, samt en nederdel og høretelefonerne. Jeg har fået nye vinter støvler af min mor og far, samt en vase og julepynt. Jeg har fået jakken af mine svigerforældre, og parfumen af min mands søster og hendes kæreste. Jeg har også fået en barstol til mit kontor af min mormor og morfar.

Translation// I wanted to show you, my birthday gifts, my birthday was on the 6. I got a lot of really good gifts from my husband and my family. My husband gave me the fuzzy knitted dress, a skirt and the gold headphones. My parents gave me new winter boots and other stuff. My husband’s parents gave me the jacket, and his sister and her boyfriend gave me the perfume. My grandparents gave me a barstool for my office.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...