20. december 2013

My dream watch


Jeg drømmer om dette ur…. Uhh jeg vil virkelig gerne have det, så jeg har bestemt mig for at jeg vil købe det lige så snart jeg får pengene. Jeg er vild med store herre ure. Jeg har et i sølv, som jeg fik af min mand for 3-4 år siden, og jeg bruger det hverdag. Men efter som at min vielses ring er guld, syntes jeg det kunne være fedt med et guld ur, og så er det kun et plus at det er lidt større og kraftigere ind det jeg har nu. Kan ikke vente, til jeg får råd til at købe det her ur.

Translation// I really want this watch; I’m just in love with it. And I just can’t wait to buy it, I just have to save up for a little while. I have one in silver, but my wedding ring is gold, so I just think that a gold watch will be perfect. I got my silver one about 3-4 years ago, from my husband, and I wear it every day, I just love it. I love big “men’s” watches, and this one is a bit bigger then my silver one, and I really just want it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...