30. december 2013

December Haul




Som jeg nævnte i et tidligere indlæg, har december været en måned hvor jeg ikke rigtig har haft nogen penge, så jeg har ikke shoppet så meget, jeg har faktisk kun købt to ting. Jeg skulle bestille et par julegaver på asos, og da jeg så denne kjole vidste jeg bare at jeg måtte eje den, den var heldigvis ikke dyr, plus at jeg fik 20% rabat, i fødselsdagsgave af asos, hvilket jeg mest udnyttede til at købe julegaver for. Jeg har længe gået og vente på at vesten ville komme i en H&M butik i nærheden af mig, men det skete selvfølgelig ikke, så da jeg fik en mail om at der var rabat på alt på hjemmesiden, slog jeg til og bestilte vesten. Jeg er virkelig glad for mine to køb. Jeg har så været så heldig, at min mand har købt en del fine ting til mig i denne måned, du kan se dem her, hvis du ikke har set dem.

Translation// like I told you guys in this previous blog post, I haven’t really had that much money to shop for this month. My husband have been amazing, and bought me some stuff, you can see the stuff he gave me here, if you haven’t. I was going to order som Christmas gifts on asos, and when I saw this dress, I just had to have it. I just love it. I got 20% off, as a “b-day gift”, but I mostly used the discount to get more Christmas gifts. I have been waiting for the vest, to come to one of the H&M's near me, but I didn’t, so when H&M had a something % off everything on the website, I decided to order the vest. I just love my too new things.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...