5. december 2013

Christmas gifts





Jeg har desværre ikke råd til at købe de største julegaver i år, men det betyder jo ikke, at man ikke kan pakke dem pænt ind. Jeg elsker selv at få flot indpakkede gaver, og efter min mening skal der ikke meget til. Dette er det jeg har købt, til at pakke mine gaver ind med i år. Jeg syntes at noget så simpelt, som at skifte det almindelige gavebånd ud, med et silke bånd kan gøre meget, jeg har også købt små julekugler og andet pynt, jeg kan binde på pakkerne.

Translation// This year I don’t really have the money to buy big and expensive gifts. But that doesn’t mean that the gifts can’t look nice. I bought these thinks to make my gifts look a bit more interesting. I love getting a gift, that is really nicely wrapped, and I really enjoy wrapping gifts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...