25. december 2013

The Perfect Jacket






Jeg kan lige nå at mose et sidste ønske ind på bloggen inden julen ender, eller måske er det mere endnu et drømme køb. Jeg er helt vild men denne jakke fra UNIF, jeg syntes simpelthen bare at den er fantastisk. Jeg har fået en vinter jakke i fødselsdagsgave, så enlig har jeg ikke brug for en jakke mere, jeg syntes simpelthen bar at den er fantastisk, så hvis nu jeg lige pludselig skulle komme til en masse penge,  så vil jeg uden tvivl købe jakken. Det skulle dog stadig helt være koldt ude, ellers ville jeg ikke nå at få meget brug ud af den, men jeg ville nok købe den alligevel, og så bare gemme den til vinteren efter.

Translation// I’m just in love with this UNIF jacket, and if I had the money I would defiantly buy it. So if I somehow got rich and had money to buy the watch and the jacket I would be were happy. I would love to buy the jacket while it’s still cold, but if I can’t I would still buy it, and then just wear it next winter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...