17. september 2013

Beauty Haul











Denne måned har jeg købt en del forskellige skønheds produkter. Øjn skyggerne købte jeg enlig bare fordi at jeg skulle bruge en guld, til mit foto shoot. Men jeg er blevet ret vilde med dem, for de er utrolig pigmenteret, selvom det er et virkelig billigt mærke. Jeg har allerede brugt dem en del, jeg har mixed dem med andre øjn skygger. Jeg har også købt en orange flydende eye liner, jeg vil bruge den til mit orange øjn make-up look.
Jeg har længe gerne ville prøve en ansigts serum, og jeg valgte enlig bare den her, fordi at jeg syntes at emballagen var ret lækker. Jeg er virkelig glad for mine kraftige pinke læbestifter, og derfor ville jeg prøve den her. Den er ikke helt så kraftig i farven, som jeg normalt godt kan lide at de er, men det gør ikke noget, for så kan jeg bare bruge den til hverdag.
Jeg har købt en lille glas neglefil, fordi at vær gang jeg skal nogle steder, skal jeg pakke den jeg har her hjemme, i tasken, og det er altså for besværligt, så nu kan jeg både have en hjemme og en i tasken.

Translation// This month I have bought a bit of beauty stuff. The eye shadows I bought because I have to use a gold color, for my photo shoot. But the colors are really pigmented. I really like them, so I have already used them a lot, mixing them with other eye shadows. I also bought a really bright orange liquid eye liner that I want to use, when I do my orange eye makeup look.
I wanted to try a face serum for a while, and I just picked this one, because the packaging was pretty. I don’t know if it works but, I will have to see, it smells really nice. I love bright pink lipsticks, so I decided to get this one, just to try out, it’s not the bright pink I normally use, so this might be better for everyday use.

And then I just got a small glass nail file, for my bag, because I hate that I have to put the one I have at home, in my bag, every time I have to go somewhere, so now I can have one at home and one in my bag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...