17. september 2013

Wanted Wednesday


Black




Wanted


Jeg har utrolig travlt med eksamen, i dag står den på foto shoot, hvilket jeg glæder mig helt vild til. Det er helt vildt spændende. Jeg skal selv style min søde model, så håber at resultatet bliver som jeg ønsker det. Ulempen ved at jeg har så travlt med eksamen, er at jeg ikke har tid til at lave andet. Jeg starter tidlig om morgenen, og slutter sent om aftenen, jeg har endda arbejdet hele weekenden.  Jeg bruger den lille smule tid jeg har om aftenen, på at være sammen med min mand og min lille baby Alvin, og så får jeg lige kigge blogs og lidt andet på nettet.
Jeg har fundet nogle ting, jeg virkelig ønsker mig, jeg opdagede ikke at det hele var sort før at jeg skulle uploade billederne her på bloggen, men det er faktisk meget typisk mig. Der er dog lige en lille smugle farve, der har sneget sig ind i mine onsdags ønsker.
Translation// I’m so busy working on my exam; I’m working all day, from early morning to late night. I worked all weekend; I just don’t have time to do anything else. Tomorrow I have a photo shoot, I have to style my model, in my designs, and I have to do her hair and make-up. I’m so excited, and a bit nervous. In the little time I have at night, where I don’t work, I'm with my husband and my little baby Alvin. But I also get some time to check out blogs and other things online.
I’ve found some stuff that I can put on my wish list this week; it’s almost all black, which is pretty much me. But there is a pop of color on my Wednesday wish list as well.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...