9. september 2013

Fashion Haul












Selvom vi ikke er langt inde i september, har jeg allerede fået shoppet en del. Hvilket ikke rigtigt gør noget, for på grund af eksamen får jeg ikke tid til at shoppe mere i denne måned.  Jeg bestilte igen ting på missguided, da jeg virkelig gerne ville have hatten med spikes. Og så kom jeg lige til at købe de to kjoler og et par leggings.  Udover det har jeg købt en ny nederdel og accessories i H&M, og en top i Sisters point.

Translation// Even though September just started, I have been shopping a bit. I will be busy with my exam this month, so I’m not going to get any more time to shop. I ordered a couple of things from missguided, I really wanted the spiked fedora, and then I got two dresses and a pair of leggings. I also bought a top from Sisters point, and a skirt and accessories in H&M.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...