15. september 2013

Home Decor





Jeg er færdig med min uddannelse her til november, og jeg havde håbet på at vi enten kunne flytte til Århus eller hjem til Horsens, når jeg var færdig. Men tingene går ikke altid som man gerne vil have at de gør, min uddannelse har været meget dyr, så derfor er der ikke muligt for os at skrabe penge sammen til indskud til en ny lejlighed. Så derfor vil det ikke blive i år, vi flytter. Så jeg havde håbet det kunne blive i starten af næste år, med efter som min mand er begyndt på aften skole her i Herning, og at han er så glad for at være her, bliver det nok udsat til næste sommer. Og på dette tidspunkt har jeg ingen ide om hvad jeg laver, så derfor er det svært at vide om vi skal flytte eller blive. Selvom jeg meget gerne vil ud af Herning, da jeg ikke er så glad for at være her. Men når jeg nu skal være her, længe i nu, vil jeg virkelig gerne gøre noget ved mit kontor. Det fungere ok, men det roder bare så meget, mest pga. alle mine skole ting, men også fordi der bare er for meget af alt der inde. Så nu når jeg har afleveret mit eksamens projekt, vil jeg rydde mit kontor, og starte forfra. Jeg kigger efter en masse inspiration, disse billeder beskriver meget godt mine tanker omkring mit nye kontor.

Translation//
I’m done with my exam in November, and I had hoped to move back to my home town, or to a bigger more interesting town, after this. But that is not going to happen this year, so I had hoped that we could move in the beginning of next year, but that is not going to happen. My husband just started night school here, and he loves it here, he loves his job, his coworkers. So he wants to stay. I’m not really happy here, so I really wanted to move, but I don’t know when that will happen. So since I have to be here for a while, I might as well just re decorate my office. My office is functional, but it is a big mess. Mostly because I’m working on my exam, but also because there is too much stuff in there. So when I’m done with my exam, I’m going to clear it out, and start fresh. These pictures are the inspiration for the new office.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...